Všetky pomôcky predaja a materiály pre AL/AG budú z balíčka, ktorý bude doručený Vašim zákazníkom, automaticky odstránené. Zákazník v zásielke dostane jeden kus katalógu na nasledujúcu kampaň zdarma.
Zákazník v zásielke faktúru ani zloženku nedostane, elektronickú faktúru nájdete vo Vašej Online kancelárii v sekcii Moje objednávky - Objednávky - Faktúry - Sledovanie zásielok.
Služba priameho zasielania tovaru zákazníkom nie je k dispozícii pre AL/AG, ktorí majú možnosť platby iba na dobierku.
Nie. Ako druh platby je nutné vždy vybrať platbu faktúrou. Platba na dobierku pri doručení zákazníkovi nie je možná.
Zľava na objednávku zákazníka bude účtovaná rovnakým spôsobom, ako u bežnej objednávky.
Pravidlá pre účtovanie poplatkov zostávajú rovnaké. Výška poplatku je uvedená na faktúre. Ceny pre doručenie sú podľa aktuálneho cenníka, vrátane prípadného limitu pre doručenie zdarma.
V prípade, že chce zákazník produkty vrátiť, musí tak urobiť cez AL/AG. Pravidlá pre vrátenie tovaru sú rovnaké ako u všetkých druhov objednávok.
Ak uvediete nesprávnu adresu doručenia, je treba ihneď kontaktovať Zákaznícky servis. Ak je objednávka už vyfakturovaná (fakturácia prebieha do pár minút po odoslaní), nie je možné objednávku zrušiť ani meniť. Je však možné ju presmerovať na inú adresu. Zákaznícky servis túto zmenu vykoná za administratívny poplatok 2 €. V prípade, že zákazník zásielku neprevezme, bude AL/AG účtovaný poplatok 4,50 € za nevyzdvihnutie zásielky.
Ak je objednávka už vyfakturovaná (fakturácia prebieha do pár minút po odoslaní), nie je možné objednávku zrušiť. V prípade, že k prevzatiu zásielky nedôjde, bude účtovaný poplatok 4,50 €.
Váš zákazník dostane avízo o čase doručenia formou SMS od vybraného dopravcu. Pre správne fungovanie je potrebné uviesť telefónne číslo do kontaktu na zákazníka pred odoslaním objednávky.
Tu sa nič nemení - platbu si spolu dohodnete tak, ako ste zvyknutí - buď odovzdaním v hotovosti alebo bankovým prevodom.
Takáto objednávka sa vráti späť na sklad a proces bude rovnaký, ako v prípade všetkých ostatných objednávok - za nevyzdvihnutú zásielku bude AL/AG účtovaný poplatok 4,50 €.
Áno, je to možné. V prípade, že chcete zákazníkovi objednať DEMO produkt, treba ho vložiť do: Vlastné objednávky. Upozorňujeme, že z DEMO produktov možno objednať vždy len jeden kus výrobku za kampaň.
Áno, môžete. Je ale nutné splniť podmienku ponuky v rámci tejto jednej zákazníckej objednávky.
Áno, v každej zásielke dostane zákazník jeden katalóg na nasledujúcu kampaň zdarma.
Ide o neplatenú službu, zostávajú iba štandardné poplatky za doručenie pri objednávkach pod 44 €.
Zákazník nedostane vzorky zadarmo, ale je možné ich do objednávky pridať. Pokiaľ chcete zákazníkovi vzorky objednať, treba ich vložiť do: Vlastné objednávky.
Zákazník nedostane vzorky zadarmo, zloženku, faktúru, materiálovú podporu a predplatené katalógy. Pokiaľ máte nedodaný tovar z predchádzajúcich objednávok, zákazníkovi nepríde, dorazí až s Vašou vlastnou objednávkou.
Pre vytvorenie objednávky je potrebné postupovať rovnako, ako pri tvorbe vlastnej objednávky. Do vlastnej objednávky vložíte všetky výrobky a na záver vložíte kód 99093. Potom je potrebné upraviť Kontaktné údaje pre túto objednávku, kde zmeníte meno a telefónne číslo. Následne je potrebné zmeniť spôsob doručenia a adresu zákazníka. Ako druh platby je nutné vždy vybrať platbu faktúrou. Platba na dobierku nie je možná.
Po zadaní kódu 99093 zákazníkovi predplatené katalógy neprídu.